בשביל לנהל יש צורך בראש מסודר, לדעת לתעדף, היום לא בנוי בצורה ברורה, את היומן שלי אני מנהלת, אין רשימה ברורה לתפקיד. ראש גדול, חשיבה רחבה, יחסי אנוש טובים,
שיווק- פעם בכל כמה זמן לעשות הערכה מחדש של ערוצי השיווק , איפה לפרסם, תשלום לספקים, הפקדות מזומנים ומקים, הזמנת ציוד, לעקוב ולחזור ללידים מפייסבו., לוודא שלכל אחד הצוות יש את המסמכים הנכונים בכל שנה ,תיכוני מס של עובדים, כל בעיה שעולה בעניין ניהולי, תקשורת, להשוות מחירים אצל ספקים שונים
מתחיל מ7K ועשוי לעלות מאד בהתאם להצלחה
נטיות תעסוקתיות: מתאים לאנשים בעלי: נטייה יזמית (E) , מנהלית (C) וחברתית (S).
כישורים ותכונות הבאים לידי ביטוי במקצוע: יכולת אנליטית, יכולת מילולית, סדר וארגון, יוזמה, יכולת בין-אישית, פתרון בעיות.
מאפיינים בולטים: עבודה הדורשת קשר אינטנסיבי עם אנשים, עבודה דינמית ומגוונת.
מנהל עסקים, ניהול, משאבי אנוש. לא חייב תעודה או הכשרה מסויימת, אבל מנהלי עסק רבים יעידו כי לימודים מסייעים הרבה בניהול העסק באופן מיטבי.
כמה מרוויח עורך דין? מהי ההכשרה של פסיכולוג? מה מהנדס אלקטרוניקה עושה ביומיום?
בואו לבקר בעמוד המקצועות שלנו