בעקבות ההתקדמות הטכנולוגית שצוברת תאוצה נוספו פלטפורמות חדשות לשיווק ומכירת שירותים. אם בעבר כלי המכירות היה טלפונית או פרסום בעיתון כיום ישנם אינספור אפשרויות החל מאתרי אינטרנט, פייסבוק, אינסטגרם, סרטון פרסומי ועוד.
ניתן לעבוד בחברות פרסום או כעצמאיים. ברוב הארגונים/החברות הגדולות ישנו צורך בקופירייטר כגון כתיבת מאמרים שיווקיים, כתיבת תוכן לאתרים, ניהול תוכן במדיה החברתית ועוד.
מאתגר, יצירתי, עמוס.
הפעלת היצירתיות בכדי לחשוב על משפטי סלוגן או כותרות למודעות ופרסומות בטלוויזיה, עמודי העיתון והמגזינים, שלטים, פרסומות באינטרנט ועוד. בעיקר באמצעות משחקי מילים ודמיון מפותח ויצירתי. המטרה היא הגדרה וניסוח חזון קולע לקהל היעד/פלח השוק אליו פונים ועליה במכירת השירותים/מוצרים. היום מורכב גם מישיבות צוות והיגוי, קבלת החלטות, ניסוח, שליחה וקבלה תיקונים ושיפורים.
שכר חודשי ממוצע:
נטיות תעסוקתיות: מתאים לאנשים בעלי נטיות אומנותית (A) וחברתית (S).
כישורים ותכונות הבאים לידי ביטוי במקצוע: יצירתיות, יכולת מילולית.
מאפיינים בולטים: עבודה הדורשת מאמץ חשיבתי, עבודה דינמית ומגוונת, מקומות הכשרה מתאימים לציבור הדתי/חרדי.
ניתן ללמוד בקורסים למיניהם כגון: HAKERU, פרוג, סיעור מוחות, ACC. בפועל, מה שקובע הוא הניסיון והעבודה המעשית יותר מהתעודה.
שאלות נפוצות
קופירייטר הוא ממציא הסלוגנים, כותרות וסיסמאות לחברות פרסום. בדרך כלל מדובר על סלוגנים וסיסמאות של משפט עד שניים שהמטרה היא שיחרטו בזיכרון הקורא או הצופה לזמן רב. כותב התוכן כותב טקסטים ארוכים יותר כגון תוכן לאתרים, מאמרים וכדו’. הוא לא מתעסק בכתיבת סלוגנים או סיסמאות קצרות. אולם, יש תפקידים המשלבים גם קופירייטינג וגם כתיבת תוכן.
כמה מרוויח עורך דין? מהי ההכשרה של פסיכולוג? מה מהנדס אלקטרוניקה עושה ביומיום?
בואו לבקר בעמוד המקצועות שלנו